Regulamin

Jesteś tutaj: Strona główna > Regulamin

 

Regulamin

 

1. Warunki ogólne

1.1. Zakup w sklepie internetowym www.abcnc.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

2. Procedura składania i realizacji zamówień

2.1. Zamówienie można składać za pomocą zakładki "Zamówienie". Możliwy jest również zakup zarówno za pomocą poczty e-mail lub fax . W przypadku zamówień telefonicznych nie odpowiadamy za błędy w dany teleadresowych, bądź asortymencie.

2.2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którymi będzie dokonane potwierdzenie złożenia zamówienia.

2.3. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

2.4. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma ABcnc zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

2.5. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail lub brak telefonu) nie będą realizowane.

2.6. Ostateczna decyzja o akceptacji warunków transakcji należy do ABcnc

2.7. Firma ABcnc zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

2.8. Firma ABcnc wystawia rachunek lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z nr. NIP.

2.9. Firma ABcnc prowadzi sprzedaż wysyłkową z możliwością bezpłatnego odbioru towaru w siedzibie sklepu (po wcześniejszym ustaleniu).

2.10. Frma ABcnc nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez firmy spedycyjne.

3. Odstąpienie od umowy

3.1. Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny).

3.2. Odstępstwa od pkt. 3.1.

- Towar zamawiany , wykonywany pod klienta jak i  towar cięty. nie podlega zwrotowi.

4. Reklamacja

 

4.1. Przesyłkę po otrzymaniu, należy bezzwłocznie rozpakować i sprawdzić zawartość w obecności kuriera. W przypadku uszkodzeń należy spisać protokół szkód. Reklamacja uszkodzonego towaru bez spisania protokołu szkody nie będzie rozpatrywana.

 

4.2. W przypadku zwrotów lub reklamacji klient zobowiązany jest do odesłania towaru na swój koszt. W przypadku reklamacji, jeżeli będzie ona zasadna, klient otrzyma zwrot kosztu przesyłki.

 

4.3. Wszelkie nie uzgodnione zwroty oraz niezasadne reklamacje, zostaną odesłane do klienta w momencie dokonania opłaty za przesyłkę zwrotną.

 

4.4. W przypadku standardowych kół (dotyczy każdego typu, oprócz kół pod tuleje rozprężne) brak otworu nie jest podstawą do reklamacji, w przypadku braku otworu zawsze występują nakiełeki.

 

4.5. Złożenie reklamacji nie zwalnia z obowiązku opłaty należności.

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

 

DANE OSOBOWE

 

Państwa dane osobowe pozyskujemy przede wszystkim bezpośrednio od Państwa. Podają nam Państwo  swoje dane podczas wypełniania formularzy w naszym serwisie ABcnc na stronie www.abcnc.pl. Dodatkowe takie jak: adres  zamieszkania lub numeru NIP, otrzymujemy od Państwa w związku z realizacją transakcji sprzedaży za pośrednictwem naszego serwisu lub mailowo. Państwa dane pozyskujemy również w ramach kontaktu z naszymi konsultantami. Więcej  informacjo o zakresie danych jakie przetwarzamy znajdą państwo w dalszej części.

 
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

 

Przetwarzanie danych osobowych ma przede wszystkim na celu realizacje zamówienia Jeżeli zdecydujesz się dokonać zakupu w naszym sklepie, Twoje dane będą wykorzystane wyłącznie na potrzeby realizacji transakcji sprzedaży, czyli: otrzymanie od Państwa płatności, dostawę towarów pod wskazany przez Państwa adres, wystawienie dokumentów sprzedaży (paragon lub faktura),  jak również umożliwienie Państwu do skorzystanie z uprawnień z tytułu gwarancji lub odstąpienia od umowy sprzedaży.

  

ZAKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH 

  • imię i nazwisko
  • nazwa firmy
  • adres zamieszkania
  • adresy dostaw
  • numer NIP
  • adres e-mail
  • numer telefonu
  • historia transakcji (w tym co i kiedy zostało zarezerwowane, kupione, sposoby dokonywania płatności)
  • Państwa bank i numer rachunku bankowego, z którego dokonano płatności
  • informacje o sposobie korzystania z naszego serwisu (pliki cookies*)
  • numer IP, z którego komunikują się Państwo z naszym serwisem
  • informacje o urządzeniu, z którego Państwo korzystają odwiedzając naszą stronę, w tym o jego ustawieniu (np. przeglądarka, rozdzielczość ekranu)
  • historia Państwa komunikacji z nami
  • Państwa reklamacje
  • dodatkowe informacje o sobie, które mogli Państwo zawrzeć w korespondencji e-mail lub które mogli Państwo podać w trakcie rozmowy telefonicznej z naszym konsultantami
  • udzielone przez Państwa zgody.

  

PLIKI COOKIES

 

Ta strona używa ciasteczek (cookies), aby ułatwić Państwu  korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokują Państwo tych plików, to zgadzają się Państwo na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Proszę pamiętać, że można samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Więcej informacji o plikach cookies znajdzie tutaj www.wszystkoociasteczkach.pl/

Zablokowanie plików cookies może jednak wpłynąć na ograniczenie możliwości w serwisie lub/i brak możliwości dokonania zakupu.


Pliki cookies wykorzystujemy w następujących celach:

  • prezentacja treści - zabezpieczenie przez wyświetlaniem użytkownikowi ponownie tych samych treści,
  • obsługa formularzy - zabezpieczenie serwisu przed działaniem robotów (programów komputerowych służących do automatycznego badania zawartości serwisu www),
  • przedstawianie sprofilowanych ofert,
  • statystyka - budowanie anonimowych statystyk odwiedzin naszego serwisu.

  

PODSTAWA PRAWNA NA KTÓREJ PRZETWARZAMY DANE

 

Podstawa prawna przetwarzania Państwa danych jest zależna od tego w jakim celu je przetwarzamy.

  • Państwa dane osobowe podane przy okazji zakupów w naszym serwisie przetwarzamy w celu wywiązania się z umowy sprzedaży, a w dalszej kolejności również w celu umożliwienia Państwu skorzystania z gwarancji.
  • jeżeli zamówili Państwo u nas dostawę zakupionego towaru do pod inny adres niż fakturowania. Państwa dane w tym zakresie będziemy przetwarzać na podstawie Państwa zlecenia (realizacja umowy);
  • dane dotyczące korzystania przez Ciebie ze strony serwisu, które uzyskujemy za pośrednictwem tzw. plików cookies przetwarzamy na podstawie Państwa zgody, wyrażonej zgodnie z art. 173 Prawa telekomunikacyjnego;

  

OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

 

Okres przez jaki przetwarzamy Państwa dane osobowe jest zależny od celu przetwarzania. I tak odpowiednio:

  • realizacja sprzedaży – przez okres realizacji umowy; po tym okresie Państwa dane będziemy przetwarzać w celach związanych z rozliczalnością naszych działań, do czego jesteśmy zobligowani przepisami o ochronie danych osobowych oraz przez okres przedawnienia Państwa roszczeń, jednak nie dłużej niż 5 lat;
  • usługi dostawy i montażu przez okres realizacji umowy; po tym okresie Państwa dane będziemy przetwarzać w celach związanych z rozliczalnością naszych działań, do czego jesteśmy zobligowani przepisami o ochronie danych osobowych oraz przez okres przedawnienia Państwa roszczeń, jednak nie dłużej niż 5 lat;
  • udzielanie odpowiedzi na pytania przez czas niezbędne dla udzielenia niezbędnych wyjaśnień i odpowiedzi;
  • pozyskane dane o sposobie korzystania przez Państwa z naszych serwisów (za pośrednictwem plików cookies) oraz dane przetwarzane w naszej bazie marketingowej – przez cały okres kiedy jesteście Państwo naszym klientem oraz później przez okres 5 lat licząc od czasu kiedy przestali być Państwo naszym klientem (zaprzestali Państwo korzystać ze świadczonych przez nas usług oraz nie dokonywali zakupów w naszym sklepie).

  

ODBIORCY PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH

 

Państwa dane przekazujemy tylko wówczas, gdy jest to niezbędne do zrealizowania świadczeń, które zamawiasz. Nie sprzedajemy Państwa danych, nie udostępniamy komercyjnie danych podmiotom trzecim.
Państwa dane osobowe możemy przekazać naszym partnerom:

  • firmom przewozowym – w celu dostawy zakupionego towaru na adres, który wskazałeś w zamówieniu;
  • firmom transportowym – w celu dostawy towaru ze sklepu na adres, który wskazałeś przy zakupie oraz w celu realizacji wniesienia do lokalu, w celu montażu, jak również w celu odbioru starego sprzętu;
  • serwisom odpowiedzialnym za naprawę sprzętu, w przypadku zgłoszenia przez Ciebie reklamacji z tytułu rękojmi lub gwarancji;
  • firmom świadczącym dla nas usługi dostawy i utrzymania oprogramowania bazodanowego, dzięki któremu możemy prowadzić nasz serwis oraz stosowne ewidencje sprzedaży itd.;
  • agencjom marketingowym, które pomagają nam zrozumieć, czym są zainteresowani nasi klienci, które pomagają nam tworzyć oferty.

Dla każdego z tych celów przekazujemy tylko te dane, które są niezbędne dla jego osiągnięcia. Chcielibyśmy, aby Państwo wiedzieli, że tam gdzie to możliwe staramy się aby byli Pańśtwo anonimowi , czyli takie działania, dzięki którym dla naszych partnerów i podwykonawców będą Państwo niemożliwi do zidentyfikowania, a gdzie my cały czas posiadamy Twoje dane.


W przypadku realizacji transakcji płatniczych, w związku z realizacją Państwa zakupów, Państwa dane osobowe niezbędne dla zrealizowania płatności udostępniamy wyłącznie podmiotom pośredniczącym w realizacji płatności w tym przypadku mBank.

 

SPOSÓB PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

 

Przetwarzamy dane osobowe zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych.
Mamy na uwadze następujące reguły, którymi kierujemy się przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych:

  • Przetwarzamy tylko te dane, które są niezbędne dla osiągnięcia danego celu przetwarzania.
  • Powinni mieć Państwo pełną wiedzę o tym, co dzieje się z Państwa danymi, dlatego staramy się jak najlepiej przedstawić w tym zapisie.
  • Dbamy o to aby Państwa dane osobowe w naszych systemach były aktualne. Jeżeli tak nie jest prosimy o kontakt z nami mający na celu ich aktualizację.
  • Stosujemy niezbędne środki zabezpieczające poufność Państwa danych osobowych. Zabezpieczenia obejmują środki fizyczne i technologiczne ograniczające dostęp do Państwa danych, jak również stosowne środki zabezpieczające przed utratą Państwa danych.

  

ZGODY

 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne i nie uzależniamy możliwości korzystania z serwisu lub dokonania zakupu produktów lub usług od jej wyrażenia przez Państwa.


Jeżeli wyrazili Państwo zgodę, mają Państwo prawo wycofać ją w dowolnej chwili pisząc mail na adres biuro@abcnc.pl

 

Proszę pamiętać, że od chwili wycofania przez Państwa zgody może minąć określony czas, zanim zgłoszenie zostanie przyjęte do systemu, a wszystkie bazy danych się zsynchronizują. Podejmiemy starania, aby te działania odbyły się bez zbędnej zwłoki, ale w żadnym przypadku nie może to trwać dłużej niż jeden miesiąc.


Proszę Pamiętać, że cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

 

 PAŃSTWA PRAWA

 

Prawo ochrony danych osobowych daje Państwu szereg praw, z których możecie Państwo skorzystać w dowolnej chwili.

  • Prawo dostępu do treści swoich danych osobowych
  • Prawo do poprawiania danych
  • Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
  • Prawo do żądania usunięcia danych
  • Prawo do przenoszenia danych do innego administratora danych
  • prawo do złożenia skargi bezpośrednio do organu nadzoru


W przypadku prawa do usunięcia Państwa danych,  zwanego również prawem do bycia zapomnianym, oznacza Państwa prawo do żądania usunięcia ich  z naszych systemów oraz dokumentacji. Proszę pamiętać, że nie będziemy mogli tego uczynić, jeżeli na podstawie przepisów prawa mamy obowiązek przetwarzania Państwa danych (np. dokumenty transakcji dla potrzeb podatkowych, obowiązek zapewnienia rozliczalności naszych działań). W każdym przypadku jednak usuniemy Państwa dane osobowe w możliwie jak największym zakresie,