Sklep czynny od poniedziałku do piątku
w godzinach od 7:30 do 15:30

Jak kupić

Zamówienia oraz zapytania prosimy kierować na adres biuro@abcnc.pl lub faxem (075)77-11-265 . Zapytania oraz doradztwo techniczne pod numerem telefonu (075)77-12-019 lub 600 78 69 28. W zamówieniu prosimy o podanie danych adresowych wraz z numerem NIP i numerem telefonu kontaktowego, co w znaczny sposób przyśpieszy realizację zamówienia.

 

W przypadku braku towaru na magazynie, podajemy przybliżony termin realizacji zamówienia. Gdy towar jest na stanie, wysyłamy  go tego samego dnia.

 

Towar wysyłamy firmą kurierską DHL lub UPS. Istnieje również możliwość odbioru towaru osobiście. Zapłaty za zakupiony towar można dokonać w następujący sposób:

  • Za pobraniem (przy odbiorze)
  • Gotówką przy odbiorze osobistym
  • Wplata z góry na konto
  • Dla stałych klientów płatność przelewem

 

Regulamin

 

1. Warunki ogólne

1.1. Zakup w sklepie internetowym www.abcnc.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

2. Procedura składania i realizacji zamówień

2.1. Zamówienie można składać za pomocą zakładki "Zamówienie". Możliwy jest również zakup zarówno za pomocą poczty e-mail lub fax . W przypadku zamówień telefonicznych nie odpowiadamy za błędy w dany teleadresowych, bądź asortymencie.

2.2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którymi będzie dokonane potwierdzenie złożenia zamówienia.

2.3. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

2.4. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma ABcnc zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

2.5. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail lub brak telefonu) nie będą realizowane.

2.6. Ostateczna decyzja o akceptacji warunków transakcji należy do ABcnc

2.7. Firma ABcnc zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

2.8. Firma ABcnc wystawia rachunek lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z nr. NIP.

2.9. Firma ABcnc prowadzi sprzedaż wysyłkową z możliwością bezpłatnego odbioru towaru w siedzibie sklepu (po wcześniejszym ustaleniu).

2.10. Firma ABcnc nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez firmy spedycyjne.

3. Odstąpienie od umowy

3.1. Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny).

3.2. Odstępstwa od pkt. 3.1.

- Towar zamawiany , wykonywany pod klienta jak i  towar cięty. nie podlega zwrotowi.

4. Reklamacja

 

4.1. Przesyłkę po otrzymaniu, należy bezzwłocznie rozpakować i sprawdzić zawartość w obecności kuriera. W przypadku uszkodzeń należy spisać protokół szkód. Reklamacja uszkodzonego towaru bez spisania protokołu szkody nie będzie rozpatrywana.

 

4.2. W przypadku zwrotów lub reklamacji klient zobowiązany jest do odesłania towaru na swój koszt. W przypadku reklamacji, jeżeli będzie ona zasadna, klient otrzyma zwrot kosztu przesyłki.

 

4.3. Wszelkie nie uzgodnione zwroty oraz niezasadne reklamacje, zostaną odesłane do klienta w momencie dokonania opłaty za przesyłkę zwrotną.

 

4.4. W przypadku standardowych kół (dotyczy każdego typu, oprócz kół pod tuleje rozprężne) brak otworu nie jest podstawą do reklamacji, w przypadku braku otworu zawsze występują nakiełeki.

 

4.5. Złożenie reklamacji nie zwalnia z obowiązku opłaty należności.

pola oznaczone * to pola obowiązkowe